Tuotteet hakusanalla johtaminen työpaikalla (5)

Siirtymäjohtaminen

Siirtymäjohtaminen

Delville Management on siirtymäjohtamiseen erikoistunut konsulttiyhtiö, joka tunnetaan asiantuntemuksestaan yritysten tukemisessa muutosvaiheessa. Yhtiö tarjoaa kokeneita siirtymäjohtajia kriittisten projektien johtamiseen, olipa kyseessä sitten uudelleenjärjestelyt, organisaatiomuutokset tai kriisinhallinta. Räätälöidyn lähestymistavan ja syvällisen toimialatuntemuksen ansiosta Delville Management tarjoaa ratkaisuja, jotka vastaavat kunkin yrityksen erityistarpeita. Yhtiön kokeneet siirtymäjohtajat takaavat operatiivisen jatkuvuuden samalla kun he tarjoavat strategista tukea yrityksen tavoitteiden saavuttamiseksi.
Väliaikainen Johtaminen

Väliaikainen Johtaminen

Kvalifioitua tukea QMB-palveluista, väliaikaisesta johtamisesta ja ongelmanratkaisusta. Siirrä laatujohtamisen aiheesi ulkopuolisille asiantuntijoille. Syyt turvautua ulkoiseen laatujohtamisen tukeen ovat moninaiset. Mikä on sinun syysi? Tarvitsetko lyhytaikaista helpotusta oman laatujohtamisen henkilöstön työkuormaan, erityistä laatujohtamisen asiantuntemusta haastavassa ongelmatilanteessa tai onko kannattavampaa siirtää laatujohtamisen aiheesi ulkoiselle asiantuntijalle? Mikä tahansa syy sinua ohjaa ulkoistamaan laatujohtamisesi: pitkän kokemuksen, käytännönläheisen työskentelytavan ja runsaasti asiantuntemusta omaavana autamme mielellämme laatujohtamisessasi.
Henkilöstöhallinta

Henkilöstöhallinta

Työnantajabrändin ja yrityskulttuurin aiheiden sekä organisaatiokehityksen kehittäminen
Projektinhallinnan apu

Projektinhallinnan apu

AMOA:n roolissa varmistamme kaikki suunnittelun, rakentamisen ja toteutuksen vaiheet, jotka liittyvät tietojärjestelmien uudistamisprojekteihin, jotka perustuvat ohjelmistopaketteihin: - Ohjelman määrittely, ratkaisun valintaan liittyvä apu, projektin organisointi ja projektin vaikutusanalyysi suunnitteluvaiheessa - Avustaminen liiketoiminnassa ratkaisun toteuttamisessa (suhteiden hallinta integraattoriin, tarpeiden ilmaiseminen, testauksen avustaminen, toiminnallisten vaatimusten laatiminen, käyttäjien koulutus) sekä päivittäisen toiminnan valmistelu (toiminnallisen hallinnan ja sisäisen tuen organisointi, ylläpitopalveluntarjoajan valinta) - Yhteenvetojen laatiminen ja kokemusten palautteen antaminen projektin jälkeisessä vaiheessa
Väliaikainen Johtaminen

Väliaikainen Johtaminen

Hallita kriisitilanteita linjalla tai projekteissa. Varmistaa operatiivinen liiketoiminta siirtymätilanteissa. Tarkentaa ja toteuttaa muutoksia.